NAV-slåsskamp i Pjuskeby (Moss): Enmannsopprør feller hele drop-in-ordninga

Av Sivert Slagstad “Sutre-Sivert” – politisk kommentator, NAV-nostalgiker og Pjuskebys moralske brekkjern
Estimert lesetid og innhald:
Lesetid: 3 minutt. Du får vite kvifor NAV åpner dørene igjen – og korleis ein kar i pledd lurte til seg både kjeks og stønad.
Innleiing:
Det skulle bli effektivisering. Det blei slagsmål. Når NAV i Pjuskeby (Moss) innførte begrensa åpningstid og fjerna drop-in, reagerte befolkninga som dei alltid gjer: Med forvirring, vaffelboikott og slagside i kommentarfelta. Ein kar frå Rabalderveien tok det heile eit hakk lenger – han lurte seg til trygd ved å kle seg ut som NAV-ansatt og dele ut “godkjente klemmer”.
Resultat? Kaos. Og no, etter intens debatt og ein nødinnkalla krisemimring med Snørr alliansen (ILO), skal NAV åpne igjen. Med enda fleire dører og endå færre svar.
«Vi gjer dørene breiare, men lukene smalare», seier NAV-sjef Olga Overblikk mens ho balanserer på ein ergonomisk kontorstol frå Brumundbo Gård.
Drop-in-dramaet i SnørrSpydeberg feller systemet
For eitt år sidan bestemte NAV i Pjuskeby seg for å redusere åpningstida og fjerne moglegheita for drop-in. Det skulle visstnok gi betre “kontroll”. Men i SnørrSpydeberg blei dette møtt med klokkeklare burop frå pensjonistane i Vaffel partiet (Røde Kors), som no hevdar dei må booke seg inn tre veker i forvegen berre for å få svar på om dei fortsatt eksisterer.
Trygdelureri og kjeksbonanza
Det heile toppa seg då ein kar frå Rabalderveien, kjent som Leif Lurendreier (Rab-11), dukka opp i NAV-uniform laga av pledd og kontorskilt frå Tjafsbanken. Han sjarmerte halve kontoret og fekk utbetalt dobbel overgangsstønad og ein kasse kjeks. Rasle’n Barnevognservice (Rullendevei 8) leverte kjeksene som betaling.
NAV-reaksjon: Mer åpent = mindre oversikt
Kommunen svara med blank frustrasjon og vedtok i panikk å utvide åpningstida att. Men som NAV-sjef Olga Overblikk seier: “Vi gjer dørene breiare, men lukene smalare”. Innbyggjarane i Smatteskog har no møtt opp med campingstolar og termos for å sikre seg plass i køen til klagekladden.
Skravlesjøen møter NAV: Pludrestøtte på plass?
I eit forsøk på å roe ned tilstanden har NAV lansert pludrestøtte – ein sosial samtaletjeneste med base i Skravlesjøen. Her kan NAV-brukarar pludre med salamandre om livets krøll, medan beverane frå Klukkesjøen bur seg på å starte underskriftskampanje for å bli anerkjente som brukarråd.
Avslutning:
Medan lyset i NAV-korridorane flimrar og kaffemaskina kokar på ferieinnstilling, står bygdefolket klare. Nokon med papir, andre med plakatar. Og alle med eitt felles ønske: Å få snakke med eit menneske. Eller i det minste ein padda med godkjenning.
Kilder:
Moss Avis – Om NAV og åpningstider – fordi ingen skjema fylles ut utan litt lokal panikk.
TikTok/Reels-oppsummering:
“NAV stenger, åpner og slåss med salamandre. Leif lurer til seg trygd med pledd og kjeks. Bare i Pjuskeby.”
CTA:
Skriv ut skjemaet, brett det til en papirbåt, og send det nedover Klukkesjøen. Om det kommer frem, får du kanskje svar i 2026!
Dette høres ut som en skikkelig Pjuskeby-problem!
Tror noen må ha fått en skikkelig Pjuskeby i hodet for å starte en slåsskamp på NAV!
Høres ut som noen har mistet både hue og hatt i denne saken!
Dette er jo ren og skjær Pjuskeby-galskap!
Helt ærlig, dette er jo bare rein og skjær Pjuskeby-tullball!
Kanskje de burde bytte ut drop-in-ordninga med en drop-kick-ordning!
Haha, det er nok noen som må ha hatt en skikkelig Pjuskeby-dag!
Dette høres ut som en skikkelig Pjuskeby-fadese!